Powered by Blogger.

Cuti yang memang cuti..

Assalammualaikum...

Hai hai semua pembaca blog nor.. Maafla 2 hari tak dapat bersiaran sebab line yang amat mendukacitakan..

So,  hari ini nor nak share sikit pasal percutian simple dari negeri asal nor,johor darul ta'zim.. Pantai air papan... Macam mana nor sampai sini pun kira percutian tak dirancang. .

Actually nor balik kampung untuk ambil mak dan bawa balik temerloh..hari selasa tu kakak bagitau, esok dia nak g air papan,  kalau nak join, jomla. .bawa mak sekali. Kebetulan nor balik ni memang takde plan sgt pun.  Jadinya on je la.. Dan sebenarnya ni 1st time nor sampai air papan.. Sebelum ni pernah sampai tanjung resang je.

Tanjung resang dan air papan ni kira sebelah-sebelah je..cuma satu tu bahagian tanjung. Yang syoknya pantai air papan ni, chalet atau resort dia banyak pilihan dan siap ada kolam renang lagi. .Jadi ada pilihan, nak mandi pantai or mandi kolam.. Hihi




Ni chalet yang kakak nor book.. Detail boleh refer ke en google

Seronok sebelah chalet ada gazebo. .Dan paling best,  kolam pun dekat sama. .Terjun kolam je jawabnya.

Pastu sempat juga amik view pantai dengan anak bongsu nor, aufa.. Kakak-kakaknya xde sebab sibuk mandi kolam saja. 

Pergi tepi pantai,  bola yang dicarinya. .Bolehlah RM5😊😊



Ni gambar jam 9 pagi macam tu la. .Terik matahari.. 


So,  korang...bercuti ni kadang memang kena planning.. Macam nor tahu anak-anak suka bab air dan binatang. .jadi percutian kitorg biasanya mesti melibatkan dua perkara ni sebab masa ni la nak amik hati anak-anak. 

Kadang percutian tak perlu mahal. .Buatlah ikut kemampuan poket masing-masing. .Tapi tak salah memasang impian untuk ke percutian idaman...sebab impian itu percuma.. Dan mungkin suatu hari tercapai juga. .😊😊

Macam tu juga dalam bisnes.. Nak mulakan bisnes,  kadang tak perlu nak berhutang sana sini..mulakan dengan apa yang ditangan. Tiada modal, mulakan dengan dropship.. Mulakan dengan apa yang kita suka dan minat kerana ia akan menjadi lebih mudah. 

Tak perlu berangan jadi founder terus.. Mulakan dengan menjual produk orang lain dahulu. .ambil pengalaman dan elmu. .Supaya bila nak jadi founder nanti, xdelah lebam kepala selalu sebab langgar dinding. Jadi founder bukan mudah tau. 

Oklah...korang kalau nak bisnes, boleh je roger nor..
Whatsapp nor lelaju dengan tekan link di bawah.. 😊😊😊

bit.ly/WasapMLNOR

I love to share.. 😍😍


 *Sleep Like A King*

"Ingat DAG®, Ingat Bantal Hotel”



Nor Rasidah Sidek

Financial advisor  & Master Leader DAG

Untuk Pendaftaran sebagai DROPSHIP & RESELLER DAG
====================================
Boleh whatsapp terus dengan klik link dibawah


1 comment

Thank you for your comment

Popular Posts