Powered by Blogger.

Bantal hotel boleh diposkan terus ke rumah anda


Ini kisah siang tadi.
 
Masa ambil anak-anak, dapat panggilan dari Haji A bagitau bantal beliau dah selamat sampai ke tangan. Tapi Haji bagitau, kenapa sampai 3 sahaja, bukan 4 seperti yang dia telah bayar.
 
Ah sudah. Saya dah tak tentu arah sebab semalam memang betul dah saya periksa sebelum pos. Saya minta haji periksa betul tak bungkusan itu tertera nama dia.
 
Haji kata " betul memang nama dia tertulis di bungkusan." saya mula cuak. Tapi cuba bertenang.

pastu saya kata, takpe haji, saya minta maaf.saya pos lagi sebiji sebab tanpa sebarang cas. Haji jawab, ok sahaja..takpe..nti boleh pos lagi sebiji katanya sambil gelak-gelak.

sementara tu, kami berbual pasal haji nak jadi reseller.. Haji tanya saya, besar ke modal niaga bantal ni?

Saya kata takdelah haji. Kalau pick up di HQ cume RM810, Kalau nak pos RM888..

Haji kata la yeke.. bisnes besar macam ni cuma modal tu je.. ( sebenarnya haji ingat saya owner DAG )😆😆😆..

Tapi dihujung talian, haji kata " Nor, ada 4 biji la..orang rumah Haji ni buka ada 4 biji.. " dalam hati saya, leganya...

Ajaib kan..sebelum buka nampak 3 biji.
sekali buka ada 4..

Kita tgu kelahiran reseller baru dari sg. buloh pula.

Jatuh hati dengan bantal, terus nak jadi reseller. Produk mudah jual.. Alhamdulillah.

www.wasap.my/60196125530/resellerDAG

"Ingat DAG, Ingat Bantal Hotel"

#bantalhotelDAG
#NSTeam
 
 

No comments

Thank you for your comment

Popular Posts