Powered by Blogger.

Hutang RM4000 selesai.. Apa dia buat??

DAPAT SELESAIKAN HUTANG RM4K DALAM MASA SEBULAN, DAN 3 LAGI IMPIAN TERCAPAI DENGAN IKHTIAR DARI ILMU FTR
.
.
"bismillahirrahmanirrahi..
izinkan saya berkongsi pengalamn saya dengan buku ftr:

tujuan utama saya membeli buku ftr bukanlah niat untuk bisnes saya.tapi adalah untuk saya  mengubati penyakit saya.untuk pengetahuan rakan2 semua saya mempunyai penyakit gangguan luar(gangguan makhluk halus)..saya dah penat dengan penyakit ni..setiap bulan saya pasti akan sakit😢😢..so dengan ftr saya istiqomah dengan amalan yang puan nora ajar..sebelom beli ftr memang saya dah banyak buat amalan tersebut..tapi saya tak berjaya untuk melawan penyakit saya..saya belom jumpa kunci rahsia ni di mana..setelah saya baca buku ftr,rupanya amalan saya masih lagi belum kuat..contoh (TASK FTR, Formula 53)..everyday saya akan (buat F53) ..sebelom ni saya just baca 1 kali sahaja.. Alhamdulillah tak smpai sebulan dalam mengamalkan ilmu2 ftr by puan nora yusuf saya dapat menyelesaikan beberapa impian saya..

1- pertama saya dapat menyelesaikan 2 masalah hutang(amanah) saya sebanyak 4k dalam masa sebulan..

2-  saya dapat membeli telefon baru untuk bisness saya..

3-  saya dapat  kemajuan dalam bisness saya sendiri..

4- seterusnya alhamdulillah dan syukur sangat saya dapat melawan penyakit saya..saya semakin kuat..dan dalam sebulan ini juga Allah memberi kesihatan yg baik untuk saya..hati sentiasa tenang😢😢harap sangat perkara ni berterusan dan bertambah baik utk seterusnya..

Terima kasih Ya Allah..terima kasih juga puan nora di atas perkongsian ini.."


-Sharing dari Group Support FTR

I love to share.. 😍😍

 *Sleep Like A King*
"Ingat DAG®, Ingat Bantal Hotel”


Nor Rasidah Sidek
Financial advisor  & Master Leader DAG


Untuk Pendaftaran sebagai DROPSHIP & RESELLER DAG
====================================
Boleh whatsapp terus dengan klik link dibawah

No comments

Thank you for your comment

Popular Posts