Powered by Blogger.

Kalau.. kalau.. & Kalau..

Dalam hidup jangan banyak fikir "kalau"....

Kalau aku niaga sini, ok tak ye.

Kalau aku niaga produk ni, orang nak beli ke tak?

Kalau aku buat benda ni, menjadi tak agaknya?

🎶🎶Kalau aku kaya..aku belanja semua,🎶🎶... sila sambung sendiri..😀😀😀

Apa kata mansuhkan perkataan kalau tu, " BUAT AJE ".. Jangan tunggu sempurna baru nak mula. Lepastu tersungkur, menggagau..hmmm

Takde modal? Mula dengan dropship

Takde FB? Buat FB.. Nak jual offline pun boleh.

Pendek cerita, semua masalah ada jalannya cuma samada jumpa jalan yang BENAR atau sebaliknya.

Untuk permulaan bisnes, buat je dulu.. Try & Error. Proses pembelajaran sentiasa berlaku. Jangan fikir terus nak jutawan.. Tapi tak mustahil jika terus perbaiki, kita semua jadi jutawan tidak lama lagi.


dag


das abdul

#bantalhotel #bantalhotelDAG #usahawanDAG #piranaDAG

No comments

Thank you for your comment

Popular Posts