Powered by Blogger.

KELAS CASH FLOW

Alhamdulillah selesai kelas cash flow arini. selamat tiba di temerloh.

Banyak ilmu yang nor dapat hari ini. Tidak sempat menulis dari tadi sebab berkejaran nak COD #bantalhotelDAG di Kajang.

Terima kasih ML Farizul Sukkri atas perkongsian yang diberikan. Ada 3 point yang saya nak 'highlight' selepas hadir kelas cashflow ini.

1. Cash flow adalah nadi/oksigen untuk perniagaan kita. Tanpa cashflow yang betul, besar kemungkinan untuk perniagaan itu 'survive' memang susah.

2. Berniaga adalah cara untuk mengembangkan duit yang ada. Disini saya faham game untuk gandakan modal 30 biji menjadi 50 biji, kemudian menjadi modal 100 biji.

3. Saya belajar untuk sediakan 'exit plan' untuk bersara awal tapi pendapatan bulanan saya boleh lagi terima seperti biasa.

Benarlah keputusan saya dan rakan reseller saya Zafiera Mastura untuk gerak jam 7.30 pagi dari temerloh untuk dapatkan ilmu yang sangat berharga pada hari ini.

Terima kasih buat CEO DAG Das Abdul sebab sudi adakan kelas percuma untuk reseller-reseller DAG.

Terima kasih k.yah sebab belanja kami makan tengah hari yang sedap.

#bantalhotel
#bantalhotelDAG
#usahawanDAG #NSTeam #ejenDAG #ResellerDAG #dropshipDAG

Untuk Tempahan BANTAL HOTEL DAG

 
Untuk Pendaftaran sebagai DROPSHIP & RESELLER DAG

Boleh whatsapp terus dengan klik link dibawah




 reseller dag



reseller DAG

No comments

Thank you for your comment

Popular Posts